Середа, 2021-06-23, 11:30 AM
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

НІЖИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчителям

Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19)

(практичні поради для вчителів)

   Зараз, коли люди в усьому світі говорять про запобіжні заходи, щоб захистити себе, свої родини та громади від коронавірусу (COVID-19), важливо, щоб діти могли повноцінно  навчатися, і цей процес відбувався у середовищі доброзичливому, шанобливому, інклюзивному та дружньому до всіх.

   Школи та вчителі мають в цьому ключову роль. Необхідно надавати достовірну інформацію та науково-обґрунтовані факти про коронавірус для того, щоб зменшити страхи та занепокоєність через хворобу, а також підтримувати здатність учнів долати вторинні ефекти розповсюдження вірусу на їхні життя.

  Нижче наведено декілька порад для вчителів про те, як можна залучити учнів різного віку (початкових класів, молодшої та старшої середньої школи) до попередження та контролю над поширенням коронавірусу.

                            Початкова школа

   Слухайте уважно, що непокоїть учнів та відповідайте на їхні запитання відповідно до їхнього віку. Не  перевантажуйте їх великим об'ємом інформації. Заохочуйте їх висловлювати свої думки та ділитися своїми відчуттями. Обговорюйте різні почуття, що вони можуть переживати, та пояснюйте, що це нормальна реакція на нетипову ситуацію.

Наполягайте на тому, що діти можуть багато зробити для того, щоб убезпечити себе та інших. Наприклад, познайомте їх із поняттям соціальної дистанції (стояти на відстані від друзів, уникати натовпів, не торкатися людей, якщо в цьому немає необхідності, тощо). Крім того, зосередьтеся на хороших поведінкових гігієнічних практиках, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки.

   Допоможіть дітям зрозуміти основні поняття профілактики та контролю захворювань. Використовуйте для цього вправи, які демонструють способи поширення вірусів та мікробів. Наприклад, налийте забарвлену воду в пляшку з розпилювачем і бризніть нею на аркуш білого паперу. Поспостерігайте за тим, як далеко потрапляють краплі.

Поясніть, чому важливо мити руки з милом протягом 20 секунд. (Наприклад, запропонуйте учням узяти в руки невелику кількість блискіток і попросіть змити їх просто водою. Зверніть увагу дітей, скільки блискіток залишилося на руках. Потім запропонуйте змити їх із використанням мила протягом 20 секунд, щоб порівняти результати).

 Запропонуйте учням проаналізувати тексти для виявлення поведінки з високим ризиком та надати варіанти зміни поведінки. Наприклад, такий: «Вчитель приходить до школи із застудою. Він чхає і прикриває рот і ніс рукою. Далі він тисне руку колезі. Після цього він витирає руку хустинкою і йде до класу викладати предмет. Що вчитель зробив, збільшивши ризики? Що він мав зробити натомість?».  

 

                              Середня школа

    Обов’язково вислуховуйте, чим учні стурбовані, та відповідайте на всі їхні запитання.

 Підкресліть, що учні можуть зробити багато, щоб захистити себе та інших. Наприклад, запроваджувати практику соціального дистанціювання (стояти на відстані від друзів, уникати натовпів, не торкатися людей, якщо в цьому немає необхідності, тощо), а також зосередитися на засвоєнні хороших поведінкових і гігієнічних практик, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки. Нагадуйте учням, що вони можуть ділитися знаннями про здорову поведінку у своїх сім’ях.

 Заохочуйте учнів до унеможливлення та подолання стигми. Обговоріть різні реакції, які в них можуть виникати, і поясніть, що такі реакції є нормальними у нетиповій ситуації. Заохочуйте їх висловлювати та передавати свої почуття, але пояснюйте також, що страх та стигма погіршують ситуацію. Слова мають значення, тому використання лексики, що закріплює існуючі стереотипи, може спонукати людей не вживати тих заходів, що допоможуть їм убезпечити себе. Створіть учнівське «агентство» для поширення інформації у сфері охорони здоров'я.

  Запропонуйте учням розробити власні оголошення про рішення державних служб і поширювати їх за допомогою плакатів.

  Старша школа

   Обов’язково вислуховуйте, чим учні стурбовані, та відповідайте на всі їхні запитання.

Підкресліть, що учні можуть зробити багато, щоб захистити себе та інших. Наприклад, запроваджувати практику соціального дистанціювання (стояти на відстані від друзів, уникати натовпів, не торкатися людей, якщо в цьому немає необхідності, тощо), а також зосередитися на засвоєнні хороших поведінкових і гігієнічних практик, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки.

Заохочуйте дітей до унеможливлення та подолання стигми. Обговоріть різні реакції, які в них можуть виникати, і поясніть, що такі реакції є нормальними у нетиповій ситуації. Заохочуйте їх висловлювати та передавати свої почуття, але пояснюйте також, що страх та стигма погіршують ситуацію. Слова мають значення, тому використання лексики, що закріплює існуючі стереотипи, може спонукати людей не вживати тих заходів, що допоможуть їм убезпечити себе. 

    Запропонуйте учням розробити власні оголошення про рішення державних служб і поширювати їх за допомогою плакатів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Борис Тетяна© 2021